Meer over Mieke
In de combinatie van plannen en organiseren van communicatieve zaken en opdrachten waarin ik mijn creativiteit kwijt kan, ben ik op mijn best.
Dit heeft mij doen besluiten om deze krachten te bundelen en ondernemers, organisaties en verenigingen te helpen met hun officemanagement, communicatie, grafisch design of webdesign. Dit doe ik graag met structuur en een efficiënte inrichting.
Mijn kernwaarden hierbij zijn kwaliteit, vertrouwen, passie, ambitie en gedrevenheid.
Ik wil datgene wat ik doe, heel goed doen. Ik leer graag bij en wil tevreden klanten. Daarbij blijf ik graag dichtbij mezelf én bij jou als klant, waardoor ik altijd maatwerk lever, helemaal naar jouw behoeften.
Ik heet Mieke, maar door vriendinnen wordt ik vaak 'Miek' genoemd.
Vandaar mijn bedrijfsnaam 'ViA Miek'. Hierdoor denken sommige mensen dat ik écht Miek heet!
Ach, of je me Mieke of Miek noemt, ik luister graag naar je!
Meer over Mieke
Ik heb ruim 20 jaar gewerkt in loondienst binnen de financiële wereld (bankbedrijf). Als intern accountmanager heb ik verschillende accountmanagers mogen ondersteunen in het bedienen van hun klanten en de klanten mogen helpen bij hun vraagstukken. Ook heb ik de relatiemarketing en evenementen hierbij verzorgd.
Mijn man is ZZP'er binnen de bouwsector, ik ondersteun hem al 15 jaar met alle administratieve en financiële administratie.
In 2020 ben ik van loondienst volledig overgestapt naar ZZP'er en heb ik met ViA Miek al veel ondernemers mogen helpen en begeleiden. De werkzaamheden lopen uiteen van secretariaat, administratieve diensten en officemanagement tot het efficiënt inrichten van mailboxen, digitale mappen en administratie.
Omdat ik meer energie krijg van de creatieve kant van mijn opdrachten, ben ik me daar meer op gaan richten. En heb ik diverse opleidingen hierin gevolgd. De laatste jaren ben ik vooral gericht op webdesign, het bouwen en onderhouden van websites. En alles op het gebied van grafisch ontwerp. Ik verzorg o.a. de lay-out en inrichting van nieuwsbrieven, infographics, huisstijl en logo.
Wat wil je verder van me weten?
Opleidingen
Ik ben leergierig en nieuwsgierig. Ik volg daarom jaarlijks opleidingen en/of cursussen om me in de breedte en diepte te ontwikkelen.
Zoals je hebt kunnen lezen, kom ik uit de financiële wereld. Mijn HBO-opleiding is dan ook Financial Service Management. Het stukje Financial heb ik laten varen, maar de Service Management is eigenlijk overal wel inzetbaar. Voordat ik als ZZP'er begon heb ik een opleiding tot Virtual Assistant gevolgd bij de VA Business Academy. Voor het opstellen van nieuwsbrieven werk ik vaak met Mailblue, Active Campaign, LaPosta, Brevo (voorheen SendinBlue). Daarna ben ik me gaan specialiseren in Webdesign en heb ik na de uitgebreide WordPress Webmaster diverse WordPress opleidingen gevolgd, zoals de cursus Troubleshooting, Elementor en Beaver Builder summerschool.
Ook heb ik de opleiding tot Da11y Assistant gevolgd, waarbij ik geleerd heb hoe je je website toegankelijker maakt voor iedereen. Ik ben aangesloten bij Da11y.nl.
Ik heb o.a. gewerkt met:
Meer weten?
Wil je meer over mij weten, heb je vragen of kan ik iets voor je betekenen? Bekijk met de linkjes hieronder wat ik allemaal voor je kan doen.